בוא נצא ל

נסיעת מבחן



בוא נצא ל

נסיעת מבחן

בוא נצא לנסיעת מבחן בדגם - סובארו

סע למקומות חדשים. צפה בנופים חדשים. חווה חוויות חדשות. זו המהות של ההרפתקה וגם מקור ההשראה לפורסטר החדש. הודות ליכולת הטמונה ב- DNA שלו, הפורסטר תוכנן לקחת אותך רחוק יותר מתמיד. עם בטיחות המסוגלת לשמור עליך ועל משפחתך וגמישות המותאמת לנוסעים, תוכל לחלוק את ההרפתקאות עם האנשים האהובים עליך. בטבע עליך להתאים את עצמך כדי לשרוד. הפורסטר החדש הוא כזה. עם חוויית נהיגה יוצאת דופן, עיצוב חדש ותחושה יוקרתית בתא הנוסעים ומחוצה לו. לאן שתיקח אותו הפורסטר החדש הוא בעל הכושר הטוב ביותר, מצליח לכבוש את סביבתו באמצעות הגמישות והמראה המיוחד שלו.סובתית.
 

תצוגה חיצונית

זה המקום להרגיש קרוב באמת. בחר את הצבע המועדף שלך ותראה איך הסובארו החדשה שלך מתעוררת לחיים.

תצוגה פנימית

אתם מוזמנים להיכנס ולחוות את הפורסטר מבפנים

*התמונה להמחשה בלבד

 
 
 

בטיחות

מבנה המגן על תא הנוסעים
סובארו עושה מעל ומעבר למקובל כשמדובר בבטיחות שלך. במקרה של התנגשות חזיתית, מנוע הבוקסר של סובארו ותיבת ההילוכים מתוכננים להימנע מחדירה לתא הנוסעים, להגנתך.

דירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאים, ה- Euro NCAP
סובארו פורסטר זכה בציון המרבי של חמישה כוכבי בטיחות בסבב האחרון של מבחני הבטיחות של .Euro NCAP

מושבים, חגורות בטיחות וכריות אוויר SRS
המפרט הסטנדרטי של הפורסטר כולל שתי כריות אוויר קידמיות ,*SRS שתי כריות אוויר קידמיות צידיות SRS *, שתי כריות וילון SRS * וכרית אוויר לברכי הנהג*. חגורות הבטיחות הקידמיות מתכווננות לגובה וכוללות מותחני קדם האוחזים את הנוסעים בבטחה במקומם ומגבילי עומס המפחיתים את עומסי השיא על החזה. במקרה של התנגשות אחורית, המושבים הקידמיים משתמשים במסגרת הקשיחה, משענות הראש המתכווננות ותושבות סופגות אנרגיה של הקפיצים הפנימיים במושבים כדי לסייע ולהפחית את הסכנה של פציעה מסוג "צליפת שוט".

הגנה על הולכי רגל
חלל סופג זעזועים בתוך הרכב מסייע להפחית פציעות של הולכי רגל, כמו גם הפגוש הקידמי סופג האנרגיה ואזור שתוכנן במיוחד מסביב למגבי השמשות. כדי להעניק הגנה לאזור הראש, נעשה שימוש בחזית בעלת מבנה מפוצל.

מסגרות חיזוק בצורת טבעת
מסגרות חיזוק בצורת טבעת מחזקות את הגג, הדלתות, העמודים והרצפה של תא הנוסעים. תכנון זה מסייע להסיט ולפזר את אנרגיית הפגיעה הרחק מיושבי הרכב בעת התנגשות על-ידי שימוש בחומרים בעלי חוזק מתיחה גבוה במיקומים אסטרטגיים. למרות שהמסגרת חזקה יותר ובעלת קשיחות פיתול מוגברת, היא עדיין קלת משקל.

מערכת הבלימה
מערכת בלמי הדיסק בכל ארבעת הגלגלים מתוגברת על ידי מערכת למניעת נעילת גלגלים ) ABS ( הכוללת מערכת לחלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה ) EBD (, כדי לסייע לחלק את כוח הבלימה בין ארבעת הגלגלים בהתאם לצורך וכן בסיוע לבלימת חירום ומערכת לבלימה תחת עומס לשליטה מיטבית במצבי בלימת חירום. הפורסטר מצויד גם במערכת עזר לזינוק בעלייה המסייעת למנוע התדרדרות לאחור בעת תחילת נסיעה בשיפוע. דגם 2.0XT Turbo CVT כולל בלמי דיסק מאווררים מלפנים ובלמי דיסק מאווררים מאחור, לביצועי בלימה טובים עוד יותר.

מערכת בקרת יציבות דינמית
מערכת בקרת יציבות דינמית ) VDC ( מנטרת ומנתחת באמצעות מערך חיישנים אם הרכב שומר על כיוון ההתקדמות שנבחר על-ידי הנהג. אם צמיג מאבד אחיזה או פנייה מהירה גורמת לרכב לסטות מהנתיב הרצוי, מתאימה המערכת את חלוקת המומנט של מערכת ה- AWD , הספק המנוע והבלימה של כל גלגל בנפרד כדי לסייע בשמירה על כיוון ההתקדמות הרצוי.

שדה ראייה
עם שדה ראייה שולט לכל הכיוונים וראות לפנים ולאחור ברמה הגבוהה ביותר בסגמנט, הפורסטר שומר על ערנות ונינוחות הנהג בכבישים צרים ובמקומות צפופים. באמצעות תכנון מחדש של קורה A בשילוב חלונות צד משולשים בדלתות הקידמיות, הפחתנו עד למינימום את גודל השטחים המתים. מראות הצד ממוקמות על הדלתות כדי לייצר שדה ראייה פתוח להפליא.

גלריית תמונות דגם סובארו FORESTER